پرویز فتاح به تهیه پنج هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها از سوی بنیاد علوی به یاد ۱۵۶ شهید گلگون کفن این شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۷۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سید پرویز فتاح به منظور بررسی طرح الگوی آبادانی بهاباد وارد این شهرستان شد ودربدو ورود با حضوردرگلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی با بیان اینکه کار بنیاد علوی انقلابی عمل کردن همراه با روحیه جهادی است اظهار داشت: هدف اصلی بنیاد علوی کارباروحیه جهادی وانقلابی ومومنانه عمل کردن است.
وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: فعالیت‌های بنیاد علوی متکی به روحیه انقلابی و جهادی متمرکز است که هدف اصلی آن مومنانه عمل کردن است.
رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این نهاد خود را مکلف می‌داند، در بسیاری از مناطق محروم نظیر بهاباد به میزان مشارکت دولت در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری کند، افزود: موظف به سرمایه گذاری در مناطق محروم هستیم.
وی با ابراز خرسندی از نتایج فعالیت بنیاد در توسعه بهاباد تصریح کرد: کار‌ها در این شهرستان باید با سرعت و رعایت نکات فنی و کیفیت لازم انجام شود و حضور بنیاد علوی در اجرای طرح‌ها باید به گونه‌ای باشد که به بهترین شکل انجام گیرد و نباید طرح‌های مشارکتی همچنان نیمه تمام بماند.
فتاح تاکید کرد که بنیاد مستضعفان علاوه بر ۱۰ هزار واحد مسکونی که مختص مددجویان کمیته امداد است، در مرحله دوم، تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای خانواده‌های محروم و بدون پوشش حمایتی امضا کرد که بر اساس این تفاهم نامه، این نهاد هزار میلیارد تومان برای احداث این واحد‌ها متقبل شد.
وی به تهیه پنج هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان و اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها از سوی بنیاد علوی به یاد ۱۵۶ شهید گلگون کفن بهاباد توزیع می‌شود.
فتاح با اشاره به اقدام بنیاد برای ساخت خانه محرومان در بهاباد ادامه داد: تلاش می‌کنیم در اجرای این طرح طوری عمل شود که تمامی خانه‌های محرومان با مشارکت مردم و دولت به سرعت ساخته شود.
همچنین استاندار یزد در این نشست گفت: تاکنون اجرای طرح‌های توسعه بهاباد به صورت هدفمند و نتیجه بخش اجرا شده است.
محمدعلی طالبی افزود: اجرای طرح‌های دولتی و سایر نهاد‌ها از جمله بنیاد مستضعفان کمک کرد، تا بهاباد به عنوان اولین شهرستان استان یزد، شاهد بازگشت افرادی که در گذشته به دلایلی زادگاه خود را ترک کرده بودند، باشد.
به گفته فرماندار بهاباد بنیاد مستضعفان از شهریورماه سال قبل برای کمک به رفع محرومیت زدایی در این شهرستان کار خود را آغاز کرد.
محمدمهدی خانی زاده بهابادی ادامه داد: بنیاد برای اجرای ۱۰۲ طرح عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت این شهرستان در سال ۹۹، ۲۷ میلیارد تومان اختصاص داد که تاکنون ۸۰ درصد این منابع جذب شده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ هم بنیاد برای مشارکت در اجرای ۴۴۹ طرح ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داد که این طرح‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات