خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» در سرخه برگزار شد

ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» به همت پایگاه های مقاومت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۸۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» با همکاری مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع)، روایتگری محمد ادهم راوی هشت سال دفاع مقدس و مداحی جعفر غلام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین احسانی در این ویژه برنامه اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های جوان و نوجوان است.

او افزود: ترویج آرمان‌های شهدا و بستن عهدی دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره هاست.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) با  اشاره به  حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری  یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکردند.

احسانی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.

او تصریح کرد: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

محمد ادهم راوی هشت سال دفاع مقدس در ادامه با اشاره به فتنه های امروز دشمنان و نقشه های منحوس آن ها در خصوص نابودی بنیان خانواده، بر بصیرت و آگاهی خانواده ها نسبت به جنگ نرم دشمن تاکید کرد.

او در ادامه روایت هایی را از خاطرات شهدا بیان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها