خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج این آمادگی را دارد که به برندسازی و پیدا کردن بازار فروش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی کمک کند.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۰۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور شب گذشته در حاشیه افتتاح یادمان شهدای گمنام پاسداران بیرجند در جمع خبرنگاران در خصوص کمک بسیج برای صنایع تبدیلی گفت: محصولات زرشک، عناب و زعفران این خطه متاسفانه خام فروشی می‌شود و بسیج این آمادگی را دارد که به برندسازی و پیدا کردن بازار فروش این محصولات کمک کند و در هفته بسیج رویداد ملی در این خصوص خواهیم داشت که خراسان جنوبی قطعا نقش موثری را داشت و ما نیز سرمایه گذار و پای کارآوردن بانک‌های عامل و فراهم کردن بازار فروش مطمئن را ایجاد خواهیم کرد.

وی با اهمیت شمردن کار فرهنگی در بسیج در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ایرانی اسلامی افزود: امروز موفق شدیم در خراسان جنوبی ۴ یادمان شهدا را در بیرجند، طبس، دیهوک و درح به بهره برداری برسانیم.

سردار زهرایی ابراز امیدواری کرد: امسال از تبصره ۱۶ بودجه،  تسهیلات کم بهره ۴ ساله و تسهیلات با بهره بالا ۷ ساله برای کارگاه‌های اشتغالزای کوچک و مناطق محروم داریم که سهم خراسان جنوبی امسال در این موضوع افزایش خواهد داشت.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به برنامه‌های جدید بسیج در آینده برای خراسان جنوبی، گفت: بنا به دستور رئیس جمهور در بحث احیاء قنوات در حال تهیه یک بسته از اقشار محروم از اشتغال تا آزاد سازی زندانیان در قالب اشتغالزایی و کمک مومنانه هستیم و پیشنهاد مردمی کردن ماموریت‌های دولت توسط بسیج را ارائه کرده ایم.

سردار زهرایی تاکید کرد: برای ستاد احیاء قنوات مشغول هماهنگی با وزیر جهاد کشاورزی هستیم تا طرح از آبخیز تا جالیز و احیاء قنوات بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفته و اجرایی شود..

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها