خبرهای داغ:
یادوراره شهدای فرهنگی شهرستان باهمکاری حوزه بسبج دانش اموزی وبسیج فرهنگیان و فرهنگی پرورشی اداره اموزش وپرورش امروز مصادف بااغاز هفته دفاع مقدس درسالن اجتماعات اداره اموزش وپرورش برگزارگردید.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۰۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ یادواره شهدای فرهنگی شهرستان در سالن اجتماعات شهید مدرس اداره آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده محترم شهرستان ، فرماندار ، سپاه پاسداران ، شهردار ، اعضاء محترم شوراى اسلامى شهر شادگان ، رئیس اداره آموزش و پرورش ، مدیران ادارات شهرستان و شهروندان گرامی برگزار گردید.

صبری پور طی این مراسم با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ،اظهار داشت : بايد هر چه در توان داريم در مسير ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل امروز به كار گيريم.

سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد : هدف از برگزاری این یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست، تصریح کرد: ،عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا است.

 

نماینده دولت در شهرستان شادگان با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران در اولویت کاری مسئولین باشد، گفت : یکی از وظایف اصلی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی ، پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع است و در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به درخواستهای خانواده های معظم شهدا تلاش نمایند

در بخش پایانی این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود از خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان شادگان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها