حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان گفت : ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان الگوی موفق جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است .
کد خبر: ۹۳۷۵۵۴۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز چهارشنبه حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه خمیر در نشستی صمیمی با سرهنگ پاسدار حمید کمالی فرماندهی سپاه ناحیه و حجت الاسلام و المسلمین رمش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه شهرستان خمیر دیدار کردند .
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع هفته دفاع مقدس اظهار کرد : هفته دفاع مقدس امسال تقارن معنا داری با ایام اربعین حسینی دارد .

وی گفت : ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران اسلامی برگرفته از قیام اباعبد الحسین علیه السلام و یاران آن حضرت می باشد .
امام جمعه شهرستان خمیر بیان کرد : خواب دشمنان خارجی و داخلی برای نظام اسلامی در حقیقت خاموش کردن شعله انقلاب برنامه ریزی شده بود .
حجت الاسلام صالحی ابراز کرد : انقلاب اسلامی در طول 40 اکنون یک الگوی موفق در برابر استکبار جهانی و پرچم دار جبهه پیروزمند نیروی مقاومت در سراسر جهان است .
وی در ادامه گفت : آنچه در دفاع مقدس موجب ایستادگی ، قوت رزمندگان اسلام شد ارتباط معنوی با حضرت سید الشهدا بوده است .
امام جمعه شهرستان خمیر در بخش دیگر با اشاره به آنچه در دفاع مقدس حاصل شده وعده خداوند متعال برای تمامی انسان ها است، افزود : ملت ایران هجرت از زنگاری نفاق و فساد ساختاری در حکومت به تمام معنا خارج شد و عزت را جایگزین ذلت و فرومایگی کرد .
حجت الاسلام صالحی اضافه کرد : در همین کشور مادران و پدرانی احساس تکلیف کردند و تمام سرمایه خویش که همان جوانان آنها بود برای حفظ و بقای نظام به جبهه های حق و باطل اعزام کردند .
وی به تداوم حرکت انقلابی در حال حاضر به سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت : توان و عملکرد بسیار خوب و چشم گیر سپاه در تمامی زمینه ها فرهنگی و اجتماعی و ورود به جا در مسائل حساس اقتصادی و بهداشتی آبروی برای حفظ و بقای نظام شده است .

 

امام جمعه شهرستان خمیر تصریح کرد : رسالت ترویج و نشر انقلاب یکی از وظیفه های مهم سپاه پاسدارن عزیز است .

حجت الاسلام صالحی در پایان خاطرنشان کرد : نوآوری ، تعهد و برنامه ریزی بر اساس مقتضیات زمان نشان از بالندگی سپاه در همه عرصه های انقلابی است .ان شاء الله از جانب خداوند متعال توفیق روز افزون و عمر پربرکت در راه اسلام و وعده خدا که رزق حسن است نصیب شما گردد.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار حمید کمالی فرمانده ناحیه سپاه خمیر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وتشریح برنامه های این هفته، گفت : ۶۰عنوان برنامه در این هفته پر خیر و برکت در سطح شهر و روستاهای شهرستان جهت گرامیداشت یاد وخاطره شهداء ورزمندگان در خمیر برگزار می شود .

ارسال نظرات