خبرهای داغ:
سردار قاسمی: جایگاه سربازی آنقدر افتخارآمیز است که شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه عنوان سربازی را برای خود بر می گزید و خود را سرباز ولایت می دانست.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۴۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان روز سرباز نامگذاری شده است مراسمی با حضور سربازان و فرماندهان سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی در محل حسینیه جماران برگزار شد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی در این مراسم با اشاره به جایگاه سرباز و سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در مجموعه سپاه پاسداران، افزود جایگاه سربازی آنقدر افتخارآمیز است که شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه عنوان سرباز را برای خود بر می گزید و خود را سرباز ولایت می دانست تا جایی که وصیت نمود بعد از شهادتش واژه ای جز کلمه سرباز بر روی سنگ قبر او نباشد.

وی ادامه داد در دوران دفاع مقدس نیز تعداد قابل توجهی از شهدای ما از پاسداران وظیفه بودند و جانفشانی های آنان در تاریخ ضبط و ثبت شده است. از آن دوران خاطرات شیرینی برای رزمندگان و سربازانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند باقی مانده و ما باید سعی کنیم ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم چراکه مفتخریم امروز این لباس مقدس را به تن داریم و این لباس همان لباسی است که شهدای سرباز به تن داشتند.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین تعدادی از سربازان وظیفه که به عنوان سرباز نمونه شناخته شده بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها