خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج؛
نادری گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان و آیندگان این مرز و بوم رسالت بزرگی است که اصحاب رسانه و خبرنگاران در هر جایگاهی به اندازه تاثیرگذاری و شناخت از این حماسه بزرگ باید تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۴۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه آوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ایام دفاع مقدس یادآور ایثار‌گری و دلاورمردی، رادمردان و شیرزنان مجاهد است و سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون استقامت مردم و رزمندگان در دفاع مقدس و خون شهدا می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس از جمله میراث معنوی ملت مسلمان ایران است که سایر ادیان نیز به حقانیت آن مهر تائید می‌زنند و هیچکس پیدا نمی‌شود که بخواهد به آن خدشه وارد کند.

نادری عنوان کرد: ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌هایی ماندگار باید در جهت رشد و شکوفایی کشور به کار گرفته شوند چرا که مردم ایران با حضوری پرشکوه در هفته دفاع مقدس امسال نیز پایداری و حرکت خود بر مسیر انقلاب و اسلام را به دنیا ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست افزود: توجه به توسعه و انعکاس پیام دفاع مقدس به عنوان یک ضرورت مهم معنوی و اجتماعی مورد توجه بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان آوج در پایان یادآور شد: انتقال این فرهنگ غنی و ارزشی به نسل‌های جوان و آیندگان این مرز و بوم رسالت بزرگی است که اصحاب رسانه وخبرنگاران در هر جایگاهی به اندازه تاثیرگذاری و شناخت از این حماسه بزرگ باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها