خبرهای داغ:
همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان دولت را در خط مقدم دفاع از کشور در جنگ اقتصادی دانست و گفت: همه باید با جدیت و روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات کشور و مردم باشند.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۵۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

۸ سال دفاع مقدس، مجموعه تاریخی و تجربی برای ملت ایران بود سردار ولی بهاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران یک منظومه و مجموعه مفصل تاریخی و تجربی برای ملت ایران بود که همه باید از آن استفاده کنند.

وی افزود: در این دوران ما بدون حمایت شرق و غرب و با دست خالی اما با اراده و ایمان و ثبات قدم توانستیم در برابر نظام استکبار جهانی با موفقیت بایستیم و آسیب‌پذیری دشمن را به دنیا نشان دهیم.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: درس‌های دفاع مقدس مثل کتابی گرانبها برای همیشه به روی مردم ما و حتی مردم منطقه و جهان گشوده است و امروز ملت‌های آزاده با بهره‌گیری از این الگوی گرانقدر در برابر ظلم و تجاوز دشمنان می‌ایستند.

وی گفت: مجاهدت و شهادت ده‌ها هزار نفر از جوانان پاک که خونشان را در راه دفاع از کشور نثار کردند در کشور و منطقه آثار و برکات مهم و بزرگی داشته و خواهد داشت.

سردار بهاریان با تبیین جایگاه مردم و لشگر انصارالحسین(ع)استان همدان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: لشکر و فرماندهان و رزمندگان استان همدان در تمام عملیات‌ها و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس نقش محوری داشتند.

وی ادامه داد: بخشی از تاریخ و حماسه‌های رزمندگان استان به تصویر و نگارش کتاب‌ها رسیده اما هنوز تا تبیین و ثبت جایگاه و نقش استان در دفاع مقدس فاصله زیادی داریم که لازم است با بهره‌مندی از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس این گنجینه را ثبت و ماندگار کنیم.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان و لزوم ایستادگی و دفاع در برابر آنها اظهار داشت: مردم و مسئولان در دوران جنگ به خوبی از حریم و عزت کشور محافظت کردند، اکنون نیز در جبهه دفاع مقدس فرهنگی و اقتصادی در برابر دشمنان قرار داریم.

وی دولت را در خط مقدم دفاع از کشور در جنگ اقتصادی دانست و گفت: اکنون که دولت انقلابی شکل گرفته و بین قوای سه گانه هماهنگی و وفاق وجود دارد دیگر هیچ عذری از مسئولان پذیرفته نیست و همه باید با جدیت و روحیه جهادی بدنبال حل مشکلات کشور و مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات