خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 8 هزار نيروي بسيجي در طرح شهيد سليماني در استان همکاري مي کنند
کد خبر: ۹۳۷۵۵۵۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: قرارگاه بهداشتي درماني امام رضا (ع) در ذيل طرح شهيد سليماني از ابتداي شيوع کرونا در استان ايجاد شد و همکاري بسيار خوبي به همراه گروه هاي جهادي و پايگاه هاي بسيج با دانشگاه هاي علوم پزشکي استان داشته اند.

او افزود: خدمات گروه هاي جهادي طلاب در تغسيل اموات کرونايي و همکاري در بيماريابي فعال و سريع از ابتداي شيوع کرونا انجام شده است.

سرهنگ خالقيان ادامه داد: راه اندازي 4 نقاهتگاه در شهرستان ها و استفاده از بسيجيان در طرح شهيد سليماني براي بيماريابي فعال در مديريت کرونا در استان بسيار موثر بوده است.

ايشان افزود: طرح سفيران سلامت در شاهرود و طرح لبيک در سمنان از جمله طرح هاي خوبي بود که براي مديريت کرونا در استان انجام شد و کمک خوبي به دانشگاه هاي علوم پزشکي داشته اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: 8 هزار نيروي بسيجي در طرح شهيد سليماني همکاري داشته اند و در 4 تيم مختلف سازماندهي شدند.

او افزود: ايجاد 165 تيم مراقبتي و 500 پايگاه مقاومت بسيج که به پايگاه سلامت تبديل شد از ديگر فعاليت ها در خصوص مديريت کرونا در استان بوده است.

سرهنگ خالقيان تصريح کرد: 203 تيم نظارتي براي نظارت بر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي ايجاد شد و 200 تيم رصد و پايش که به شفاف سازي آمار و ارقام بيماران کرونايي کمک مي کند.

ايشان ادامه داد: در گام پنجم طرح شهيد سليماني تمرکز بر واکسيناسيون عمومي است و با تمام توان براي خدمت رساني به مردم تلاش مي کنيم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها