فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

حضور لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در جنگ، دل دشمنان را به لرزه می انداخت

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت: در هر کجا که این لشکر حضور پیدا کرد، دل دشمنان به لرزه می افتاد و عملیات مربوطه به نحو شایسته و با اقتدار رزمندگان انجام می شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۹۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

سرهنگ قاسم سامانلو، فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و مجاهدان فی سبیل الله با رشادت و شجاعت خود، امنیت و آرامش امروز را به ما ارزانی داشتند.

حضور لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در جنگ، دل دشمنان را به لرزه می انداخت

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم؛ هفته ای که رزمندگان و مجاهدان کشور ما با جانفشانی و ایثارگری های خود پیروزی های بزرگی را برای کشور رقم زدند و موجب عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران شدند.

سرهنگ سامانلو ضمن گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت مطرح کرد: مدافعان سلامت امروز در میدان مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و در راه حفظ سلامت مردم شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند و برخی نیز در این راه فدا می شوند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز تأکید کرد: همه ما امروز وظیفه داریم قدردان خانواده های معظم و معزز شهدا باشیم چراکه عزیزترین خود را در راه اعتلای دین اسلام، قرآن، نظام و انقلاب فدا کردند تا ما امروز با غرور و عزت گذران زندگی کنیم.

وی مطرح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها، رشادت ها و جانبازی های مردان و زنانی است ک عاشقانه و مخلصانه همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه ایستادگی کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز اضافه کرد: امروز به برکت خون مقدس و پاک بر زمین ریخته آن دلاورمردان، این نظام و انقلاب مقتدرانه هر چند با وجود مشکلات فراوان به پیش می رود.  

وی گفت: در دوران دفاع مقدس ایادی غرب و شرق و کشورهای مرتجع عرب منطقه، دست به دست هم دادند تا نظام و انقلاب نوپای ایران اسلامی را ساقط کنند اما دست تقدیر الهی بر آن بود تا این انقلاب به عنوان مکتبی الهی در عرصه روزگار باقی بماند و در دفاع از مظلومان عالم و ایستادگی در مقابل ظالمان مقتدرانه گسترش یابد.

سرهنگ سامانلو بیان کرد: در برابر خانواده های معظم و معزز شهدای والامقام سر تعظیم فرود می آوریم زیرا هرچه ما امروز داریم، از برکات وجود شهدا و خانواده های آنان است. امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد که خدمتگزاران صادقی برای این نظام مقدس و انقلاب باشیم.

وی عنوان کرد: رزمندگان لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در هر جایی که در جهت دفاع از نظام و انقلاب حضور یافتند خوش درخشیدند. رزمندگان این لشکر در 25 عملیات آفندی و 18 عملیات پدافندی حضور مقتدرانه داشتند.

سرهنگ سامانلو با اشاره به اینکه حاج علی فضلی، فردی مجاهد، دلیر و توانمند و دارای فضائل اخلاقی بسیار فرماندهی این لشکر را بر عهده داشت، افزود: در هر کجا که این لشکر حضور پیدا کرد، دل دشمنان به لرزه می افتاد و عملیات مربوطه به نحو شایسته و با اقتدار رزمندگان انجام می شد.

وی گفت: امروز هم رزمندگان لشکر 10 با تمام توان و قدرت و با آموزش هایی که در این راستا فرا می گیرند، آمادگی لازم و کافی را در جهت دفاع از آرمان ها و دستاوردهای نظام و انقلاب دارند. امید است خداوند به همه نیروهای مسلح، رزمندگان و خدمتگزاران این نظام مقدس توان و قدرت لازم را عنایت کند تا بتوانند در مقابل دشمنان هر روز پیروزتر شوند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها