فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع):
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۹۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد، به یکباره از مظلومیت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلامی و اصیل تبلور دوباره یافت.

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد

وی بیان کرد: شلمچه خلاصه عشق و قطعه ای از بهشت و آینه ای است که تمام جبهه با خاک های سرخش در آن می درخشد و دریچه ای آسمانی است که از آن بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت می وزد. شلمچه تندیس زیبای عشق است که در میدان ایثار قد کشیده است؛ شلمچه شهر شهود و شهادت است.

سرهنگ علیزاده مطرح کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تنها جنگ دو کشور نبود، بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران بود و اگر امروز از آن جنگ به عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می شود، از این جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که از خودروهای جنگی برخوردار بودند. از این رو دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی از پیچیده ترین عرصه رقابت های جهانی به شمار می رود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها