یادداشت//

یادداشت سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

این نبرد ۸ ساله دستاوردهای بزرگ و فراوانی به دنبال داشت که یکی از مهمترین آن‌ها، دستاوردهای سیاسی است.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۲۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

دفاع مقدس مظهر مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی و ذلت استکبار جهانی است، در این جنگ تحمیلی قشرهای مختلف مردم با جانفشانی در مقابل مستکبران و نوکران سرسپرده آنها ایستادگی کرده تا به دنیا نشان دهند که با تکیه بر اسلام و حفط وحدت می توان بر بزرگترین قدرتهای ظالم جهان فائق آمد.

این نبرد ۸ ساله دستاوردهای بزرگ و فراوانی به دنبال داشت که یکی از مهمترین آن‌ها، دستاوردهای سیاسی است.

بسیج همگانی مردم دلاور ایران در کنار جانفشانی‌های رزمندگان ارتشی بیش از هر چیز نشان از وحدت ملی و التزام جمعیِ ایرانیان به حفظ منابع، کیان میهن و سرمایه‌های ملی داشت و به دنبال آن به کسانی که چشم طمع به گنجینه‌های کشور داشتند فهماندیم که نمی‌توانند با زر و زور و تزویر ملت شهادت طلب ما را به زانو در آورند.

هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پرافتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرده و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.


بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب براساس منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان در جهت مقابله با جنگ نرمی که از سوی دشمنان و معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید با برنامه‌ ریزی مناسب و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز در مقابل این هجمه دشمنان نیز با اقتدار ایستادگی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار