هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست چرا که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند و امروز نیز در گرامیداشت این ایام همه باید پای کار باشند.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۳۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد از اجرای بیش از ۲۰ برنامه با موضوعات متنوعی، چون فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی در انابد در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ضروریست کلیه برنامه‌های این هفته با توجه به شعار محوری «ما مقتدریم» برنامه‌ریزی شود.

سرهنگ محمد جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا و مراسم آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی در بستر فضای مجازی، غباررویی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری محفل انس با قرآن و نواختن زنگ انقلاب و مقاومت در مدارس، آبرسانی به روستای فاطمیه انابد، افتتاح خانه های محرومین از جمله مهمترین برنامه‌های حوزه امام رضا (ع) در هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست چرا که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند و امروز نیز در گرامیداشت این ایام همه باید پای کار باشند.

محمدی با اشاره به اینکه اگر نسل جوان ما با فرهنگ رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی آشنا شوند، به طور قطع خود را مدیون حفظ آرمان‌های شهدا و نظام می‌دانند، گفت: این امر از مهمترین وظایف مسئولان است تا با زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را در جامعه ترویج دهند.

سرهنگ محمدی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که امروز به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است، تلاش کردیم تا تمامی شیوه نامه های بهداشتی به صورت دقیق در این برنامه‌ها اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها