خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان گفت: همه مدیون خون شهدا هستیم و بر ما تکلیف است تا با خدمت به مردم دین خود به شهدا را ادا کنیم
کد خبر: ۹۳۷۵۷۵۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان، مردم شهید پرور گرگان و... برگزار شد اظهار کرد: همه مدیون خون شهدا هستیم و بر ما تکلیف است تا با خدمت به مردم دین خود به شهدا را ادا کنیم.

وی افزود: جلوه هایی که شهدای دفاع مقدس در ۸ سال جنگ رقم زدند با الگو برداری از صحنه های ظهر عاشورا توسط یاران سیدالشهدا (ع) است؛ به فرموده امام راحل (ره) شهید به وجه الله نظر می کند و ما امروز در گلزار شهدایی حاضر شدیم که نظر کرده حضرت حق هستند.

فرمانده سپاه نینوا  تصریح کرد: اگر ما امروز در اوج امنیت و آرامش دور هم جمع شده ایم تا مرقد مطهر این عزیزان را غبارروبی کنیم بخاطر خون بر زمین ریخته شده همین عزیزان است.

ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش همه ماست خدمت به مردم است و یقینا اگر میخواهیم دینی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنیم باید بی وقفه به این مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها