خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:سپاه و بسیج همیشه و در طول تاریخ بعد از پیروزی انقلاب همواره خادم ملت بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۷۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، به مناسبت هفته دفاع مقدس، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار صمیمی حسن همتی ضمن سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: سپاه و بسیج خود را خادم ملت می داند و بدون منت این کار را انجام می دهد و هيچ گاه عملكرد سپاه به گونه ای نبوده كه مقابل مردم قرار بگيرد اما دشمن به دنبال سپاه هراسی است.

نماینده مردم میاندواب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ، خواستار هوشیاری و آگاهی بیشتر در راستای مقابله با دشمن شد و اظهار داشت: حفظ وحدت، همدلی و تلاش در راستای عزت و اقتدار بیشتر کشور یکی از نیازهای لازم و ضروری است که بحمدالله نیروهای مسلح مخصوصا سپاه و بسیج در این مسیر حضور فعالی داشته اند.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس صمیمیت، صفا، دفاع از قرآن، اسلام و کیان اسلامی، اطاعت پذیری و برادری به اوج خود رسیده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر رمز توفیقات نظام اسلامی در عرصه های مختلف جهانی تبعیت محض از ولایت فقیه است.

نماینده مردم میاندوآب شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه گوهر گرانقدری بود که در انقلاب اسلامی تجلی یافت و در هشت سال دفاع مقدس جلوه‏ گر شد.

همتی با اشاره به اینکه فاتح جنگ تحمیلی خدا بود، خاطرنشان ساخت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جبهه های ما یک معجزه بود و تناسب ناهمگونی نیز به لحاظ نظامی و روحی با جبهه های دشمن داشت.

وی گفت: در شرایط سخت جنگ نابرابر که شاهد کمک همه جانبه آمریکا و اروپا به عراق بودیم، با تکیه بر توانمندی داخلی در کنار شجاعت و دلاورمردی مردم، جوانان ایرانی حماسه ساز شدند و عملکرد قابل قبولی داشتند و هر کدام از این جوانان با سن کم یک لشکر را مدیریت می‌کردند و این یک برگ زرین و پرافتخار در تاریخ ملت ایران است که چنین جوانان شایسته و شجاعی را تربیت کرده است.
انتهای پیام

ارسال نظرات