به گفته رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح امام راحل(ره) نشان دادند، می‌شود بدون وابستگی به شرق و غرب به موفقیت رسید و قدرت بازدارندگی امروز نتیجه توجه به توان داخلی بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سردار بهرام حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در پادگان تیپ میرزا کوچک خان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال فداکاری رزمندگان اسلام است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی کشورهای بلوک غرب و شرق انواع و اقسام صلاح‌ و ادوات نظامی را به رژیم بعث عراق برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند ولی مردم و رزمندگان اسلام با خون خود اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند.

وی با اشاره به جایگاه والای دفاع مقدس در میان مردم جامعه گفت: اگر جمهوری اسلامی اکنو‌ن‌ به قدرت، استحکام و موفقیت‌ در عرصه‌های مختلف رسیده به برکت انقلاب و خون پاک‌شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ضرورت توجه به آموزه‌های دوران دفاع مقدس افزود: درس‌ها و آموزه‌های دوران دفاع مقدس، کشور را بیمه کرد زیرا از آن دوران درس‌های بسیاری برای اداره کشور آموخته شده بود‌.

حسینی یکی از دلایل به ذلت رسیدن استکبار در خاورمیانه را درایت‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: اگر امروز استکبار به ذلت رسیده به برکت وجود امام راحل (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری است زیرا هیچ فردی به جز امام خمینی (ره) توان تشکیل این‌ چنین حکومت اسلامی را نداشته است.

وی با اشاره به پایه‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط امام راحل (ره)تصریح کرد: امام راحل (ره) پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل داد و مقام معظم رهبری این درخت تنومند جمهوری اسلامی را مستحکم کرده و همواره از گزند حوادث گوناگون در امان نگه داشته‌اند.

رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یکی از ایده‌های انقلاب، هدایتگری کشورهای منطقه است،گفت: ایده انقلاب هدایتگری کشورهای منطقه است و در نقاط مختلف جهان از جمهوری اسلامی به نیکی یاد می‌کنند زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی به بلوغ و بالندگی کامل رسیده است.

حسینی یکی از پیام‌های روشن در دوران دفاع مقدس را عدم وابستگی به استکبار دانست و افزود: امام راحل (ره) نشان دادند، می‌شود بدون وابستگی به شرق و غرب به موفقیت رسید و قدرت بازدارندگی امروز نسبت به اوایل انقلاب نتیجه توجه به توان داخلی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات