خبرهای داغ:
مسئول بسیج شهدای اصناف قزوین؛

اهدا ۱۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان جامعه هدف قزوینی

رجب‌پور گفت: به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵۰ بسته لوازم التحریر مزین به تمثال مبارک شهدا در قالب کمک مومنانه به دانش آموزان اهدا می شود.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۸۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

محمد رجب پور، مسئول بسیج شهدای اصناف قزوین؛ عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در میدان آزادی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی با هفته دفاع مقدس، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر مزین به تمثال مبارک شهدا در قالب کمک مومنانه تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

وی گفت: هزینه این اقلام بالغ بر ۲۰ میلیون تومان است که توسط خیرین تهیه و توسط بسیج شهدای اصناف خریداری شده است. این اقلام شامل دفتر، خودکار، مداد، قمقمه، جامدادی است و جهت استفاده دانش‌آموزان دوره راهنمایی تهیه شده است.

مسئول بسیج شهدای اصناف قزوین، در ادامه بیان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، بسیج اصناف برای گرامی داشت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس اقدام به برگزاری نمایشگاه معرفی دستاوردهای بسیج شهدای اصناف کرده است.

وی افزود: تیم پزشکان مستقر در نمایشگاه جهت تداعی زحمات رزمندگان پزشک ما در هشت سال دفاع مقدس این رشادت ها را به نمایش گذاشتند. همچنین در این غرفه تست سلامت هم از مهمانان گرامی گرفته می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: از پیشکسوتان این عرصه جهت بیان خاطرات و رشادت‌های خود در هشت سال نبرد حق علیه باطل دعوت بعمل آمده است. این رزمندگان بسیجی هم در دوران دفاع مقدس و هم در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا، در زمینه کمک‌های مومنانه پشتیبان و یاور ما بودند.

مسئول بسیج شهدای اصناف، با اشاره به فعالیت این مجموعه در عرصه مبارزه با کرونا، یادآور شد: این مجموعه با شناسایی و بازرسی از کسبه در سطح شهر و خارج شهر و ارسال کپسول‌های اکسیژن در مواقع بحرانی به بیماران کرونایی توانستند در مقابله با این بیماری منحوس سهیم باشند. همچنین جهادگران این عرصه به عنوان پرستار بیماران کرونایی در بیمارستان ولایت قزوین خدمت می‌کردند در صورتی که فرزندان این بیماران حاضر نبودند در کنار خانواده باشند. در این مدت بالغ بر ۲ هزار کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.
 
رجب پور در پایان گفت: همچنین اتحادیه مکانیک های قزوین با تشکیل تیم جهادی، جهت تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستانها به تعمیر و مراقبت خودروهای آنها پرداختند.
 
 انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار