خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ برین گفت: دفاع مقدس، وعده صادق الهی بود که در امتداد نهضت عاشورا و با الگو گیری از مکتب عاشورا به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۹۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح های مهندسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تقدیر از تلاش بسیجیان در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که گام نهادن در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است بیان کرد: اقدامات بسیار ارزنده بسیجیان این ناحیه که در راستای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی و حفظ دستاوردهای مهم انقلابی است، بسیار قابل تقدیر است.

وی در ادامه ضمن اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی، مقاومت و تابلوی تمام نما از صفحه ایثارگری مردان و زنان ایران زمین است که عاشورا، الگوی این دفاع مقدس بود و اعتماد به لطف الهی باعث شد رزمندگان در مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: پیروزی جبهه حق علیه جبهه ستمگران، یک وعده صادقه و الهی بود و امروز ۴۲ سال است که انقلاب اسلامی، این اعتماد و عدالت‌خواهی خود را به رخ جهانیان می کشد. اگر امام راحل فرمود حصر آبادان باید شکسته شود و اگر فرمود خرمشهر باید آزاد شود اگر فرمود دشمن را تنبیه می کنیم و صدام را سر جای خود بر می گردانیم، این امر با تلاش جوانان و نوجوانان در آن برهه تاریخی به حقیقت پیوست و امنیتی ایجاد شد که امروز ما در جهت حفظ این امنیت و آرامش و اقتدار حرکت می‌کنیم.

سرهنگ برین در ادامه با اشاره به این مهم که دفاع مقدس باور ما می باشد عنوان کرد: این باور باعث شده مرد کوچک و بزرگ در حضور خود در دفاع مقدس تردید نکنند. وقتی شهید حاج قاسم سلیمانی که ۶۰ سال داشت برای هدف خود لحظه‌ای تردید نمی‌کرد و جوان بیست ساله که فرزند یک ساله خود را رها می‌کند و جانش را کیلومترها دورتر از کشور تقدیم اقتدار دین می‌کند، به واسطه همین باور است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها