خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

امام راحل، جنگ را با باورهای دینی اداره کرد

سردار آتانی گفت: تدبیر امام خمینی(ره) در طول دفاع مقدس کارساز بود و مقطع دوم تاریخ دفاع مقدس، مبانی دینی بود که از سوی امام راحل هدایت می شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۲۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در یادواره شهدای بلوار آزادگان در مسجد بزرگ امام خمینی(ره) که به همت حوزه نبی اکرم(ص) سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، در جمع نمازگزاران این مسجد بیان کرد: دشمن پس از ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ دست به کار شد و حکومت نظامی اعلام کرد و کسانی را که در تجمعات بیش از چهار نفر حضور داشتند را میکشت. خبر به امام رسید و امام اهل یقین، آن شب را امامت کرد و به مردم و ملت فرمان داد به خیابان‌ها بریزید.

وی گفت: منتقدان همیشه ما انقلابیون را مورد انتقاد خود قرار می‌دهند که چرا شما کاری نکردید که جنگ شروع نشود. این سوال کسانی بود که به وقت تقسیم غنائم آمده بودند. اما ما این را به شما که صاحب انقلاب هستید می‌گوییم اگر شب ۲۲ بهمن مذاکره می‌کردیم، انقلاب الجزایر، صورت می گرفت که اخوان المسلمین با علمایش با ۸۰ درصد مردم پیروز شدند و با تهدید دچار شکست شدند و تصویب کردند کجا باید کوتاه می آمدیم تا جنگ نمی‌شد.

سردار آتانی اظهار کرد: آمریکایی‌ها همه توجه و توانشان را آورده بودند تا انقلاب به ثمر ننشیند. اما نتوانستند. روز به روز با ملت پیشرفته ایران روبرو شدند. امام حکیم باعث شد تاریخ انقلاب خود را خود بنویسیم. تدبیر امام خمینی در طول دفاع مقدس کارساز بود و مقطع دوم مبانی دینی بود. تدبیرات جنگی به خاطر خیانت بنی‌صدر وجود نداشت که اگر گوش به فرمان این فرد خائن بودیم، امروز این پیروزی حاصل نمی شد. پس از فرار بنی صدر، امام با فرزندانش شیوه جنگ را عوض کرد و با باور قرآن جنگ را طراحی کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دوباره ابهام ایجاد کردند که چرا بعد از بیت المقدس جنگ را ادامه دادید. ما از دفاع مقدسمان دفاع می کنیم. وقتی جنگ به دست بچه‌های با اعتقاد افتاد خرمشهر آزاد شد. همه گفتند جنگ را متوقف کنید اما باید متجاوز تنبیه می‌شد و امام گفت سیلی های پی در پی باید دریافت کنند اگر نه دوباره تجهیز می شوند. امام قطعنامه را با باور پذیرفت و ما بیت المقدس را ادامه دادیم تا دشمن نابود شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار