یکی از کارشناسان ارشد سیاسی در جمع بسیجیان دهستان ریگ گفت: دفاع مقدس برای ایران اسلامی عزت آفرین بود.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۳۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سعادت الله شریفی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان ریگ گفت: در نگاه دین و مکاتب الهی ، همه ی عزت فقط از آن خداست و خدا از عزت خود به انبیاء و اولیاء و مومنین عطا می کند. و این عزت و سربلندی و شکست ناپذیری باید در خدمت بشریت و انسانیت باشد و عزت در نگاه دینی هرگز تمام شدنی نیست ، بلکه در پرتو روح ایمان در حال افزون است . در این نگاه خداوند دوستان خود را یاری و حتی بدون یا کمترین امکانات عزت می بخشد.

وی افزود: دفاع مقدس ۸ ساله کشورمان ایران ، نمونه ی از این عزت بخشی خداوند متعال به ملت ما بوده است و به تمام اهل عالم فهماند که می شود در پرتو ایمان به قدرت لایزال الهی بر تمامی ابرقدرتمندان عالم پیروز شد و این اقتدار را با عمل به دستورات خدا بیشتر توسعه داد.

شریفی با اشاره به پیشرفتهای نظامی کشور ادامه داد: اقتدار و عظمت کشور ما بالاخص در زمینه ی نظامی حاصل و تجربه همین دفاع مقدس است . اینکه امروز در برابر استکباران عالم ایستاده‌ایم و از هویت ملی و دینی خود و حتی مستضعفان عالم حمایت و دفاع می کنیم ، و در تکنولوژی نظامی حرف برای گفتن داریم همگی ریشه در دفاع مقدس دارد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به وضعیت دشمنان نظام اسلامی ایران از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی، گفت: از بین دو ابرقدرت عالم، بلوک شرق که با توجه به پیش بینی رهبر الهی حضرت امام خمینی (ره) به موزه پیوست و بلوک غرب هم بنا به پیش بینی جانشین بر حق ایشان امام خامنه ای ، در حال فروپاشی و انحلال است ، چون عزت های بدون پشتوانه ی الهی داشتند رو به زوال رفتند و جمهوری اسلامی روز به روز بر اقتدار و عزتش افزوده می شود.

ارسال نظرات