مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج گفت:در سومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر یاسوج با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۵۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

با گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  سیدر فرشاد رجایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  افزود؛ آرامش، آسایش و امنیت امروز ما مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثار گران و آزادگانی است که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند. 

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی از سوی کانون بسیج رسانه یاسوج در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است،گفت؛ امروز همایش پیاده روی و تجدید میثاق با شهدا به همت کانون بسیج رسانه یاسوج و هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رجایی ابراز داشت؛  در این همایش اصحاب رسانه مسیر امامزاده عبدالله تا یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج را پیاده‌روی کرده و با حضور بر قبور مطهر این شهدا ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدای والامقام، امام راحل ره و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های کانون بسیج رسانه یاسوج برگزاری جلسات اخلاق رسانه است، گفت؛ همچنین در این برنامه حجت‌الاسلام گودرز پور کارشناس مسائل مذهبی و حوزه رسانه به مباحثی از جمله رعایت اخلاق در تولید و انتشار اخبار پرداخت.

در پایان این همایش به مناسب هفته دفاع مقدس به ۳۱ نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات