خبرهای داغ:
مدیر بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه طی امسال ۱۰ میلیارد ریال خدمات جهادی ارائه دادند.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۱۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

رسول بهرامی‌پور در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های خدمات رسانی جهادی به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامات عمومی و تخصصی این سازمان همچون گذشته در امسال استمرار داشته، به طوری که در 6 ماهه اول امسال 23 گروه جهادی از حقوق‌دانان بسیجی به استعداد 146 نفر با 89 ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند.

وی عنوان کرد: در این مدت 2682 فقره مشاوره حقوقی، 40 فقره وکالت رایگان به آحاد مردم و زندانیان ارائه شده و 48 نفر زندانی در پنج مرحله نهضت آزادسازی زندانیان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود برگشته‌اند.

بهرامی‌پور با بیان اینکه 20 فقره کارشناسی رایگان نیز جهت پرونده‌های زندانیان معسر توسط کارشناسان بسیجی صورت گرفته گفت: توزیع 22 عدد کارت هدیه بین افراد نیازمند، توزیع 3000 جلد کتاب در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه، توزیع 543 بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده زندانیان و همچنین توزیع 1500 بسته بهداشتی از دیگر اقدامات سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در 6 ماهه اول امسال بوده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خدمات برجسته حقوق‌دانان بسیجی به صورت جهادی کمک به زندانیان است افزود: در نیمه اول امسال به 557 نفر از زندانیان نیز خدمات رسانی پزشکی با همکاری سپاه استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خدمات جهادی ما در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و افراد معسر ادامه دارد عنوان کرد: مفتخریم که در سال گذشته نزدیک به 40 میلیارد ریال و در 6 ماهه اول امسال نزدیک به 10 میلیارد ریال تاکنون در زمینه‌های مذکور خدمات‌رسانی داشتیم و این راه را در حد توان خود با رویکرد جهادی ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات