خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه رویان گفت: دفاع مقدس درس وحدت و همدلی و اخلاص و ایثار را به همراه دارد که هر ملتی با این ویژگی‌ها می‌تواند در برابر هر دشمنی بایستد و پیروز باشد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۴۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس معصمومی در یادواره شهدای روستای یونس آباد بخش مرکزی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه ما با دست خالی در ابتدای دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتیم اظهار کرد:، اما ایثار و اخلاص و ابتکار و استقامت رزمندگان ما کاری کرد که دشمن را بعد از هشت سال مجبور به تسلیم و صلح نمود.
او با بیان اینکه دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای نسل‌های آینده دارد و باید بدان توجه کرد افزود: دفاع مقدس درس وحدت و همدلی و اخلاص و ایثار را به همراه دارد که هر ملتی با این ویژگی‌ها می‌تواند در برابر هر دشمنی بایستد و پیروز باشد.
امام جمعه رویان با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا با اجرای این چنین برنامه‌هایی گفت: این کار‌ها سبب می‌شود راه و روش شهدا فراموش نشود و نسل به نسل منتقل شود و این رسالت مهمی است که بر دوش تک تک ماست و باید انجام دهیم.
در این مراسم که با حضور فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از بسیجیان و خانواده معظم شهدا به همت پایگاه بسیج امام رضا (ع) در گلزار شهدای این روستا برگزار شد، روایتگری و مرثیه سرایی نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها