خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج خوهران رسالت و به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه یادواره شهدا آبروی محله به یاد ۱۵ شهید محله چمران طالقانی با حضور خانواده شهدا برگزارگردید.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۶۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت پایگاه مقاومت بسیج خوهران رسالت و به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه یادواره شهدا آبروی محله به یاد ۱۵ شهید محله چمران طالقانی با حضور خانواده شهدا، راوی و جانباز دوران دفاع مقدس  آقای حبیبی و با هدف تعمیق روحیه ایثارجهاد و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در  محله ی چمران و طالقانی برگزار گردید.

در ابتدا برنامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، جناب سرهنگ صفر پور در خصوص اهمیت برگزاری برنامه یادواره شهدا در محلات و مساجد سخن گفتند وبیان کردند که زنده نگه داشتن یاد شهدا و برگزاری محافل و یادواره ها یک اقدام فرهنگی بسیار مهم و تاثیرگذار است. 
در ادامه، راوی برنامه  آقای حبیبی افزود: در ۸سال دفاع مقدس رزمنده ۱۲ساله تا پیرم ۱۰۱ساله در جبهه حضور داشتند. ایشان از کوچکترین رزمنده بهنام محمدی گفتند که این بزرگ مرد کوچک، ۱۲ سال بیشتر نداشت. او مردانه ایستاد و با همان جسم کوچک اما روح بزرگش به قلب دشمن می‌زد و با وجود مخالفت فرماندهان، خود را به خط اول می رساند و چند روز متوالی می شد که خبری از بهنام نبود. بعد ازچند روز که برمی گشت همراه خودش مقداری اسلحه داشت ومی فهمیدیم که به دل عراقی ها زده و ازعراقی ها این سلاح ها را آورده است.

لازم به ذکر است که برنامه ی تکریم و تجلیل از خانواده شهدا در کنار برنامه یادواره شهدای آبروی محله برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها