فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: حدود ۶۰ برنامه مختلف با رویکرد شعار "ما مقتدریم" در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد
کد خبر: ۹۳۷۶۳۲۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

 

سرهنگ یوسفوند  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان ضمن عرض گرامیداشت هفته دفاع مقدس خدمت همه پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت، گفت؛ هشت سال دفاع مقدس برای ما سراسر غرور و افتخار است، چرا که حضرت امام با پشتیبانی مردم باعث کوتاه شدن دست استکبار از این کشور شد.

 

وی اضافه کرد: که در آن دوران کشور از لحاظ اقتصادی، نظامی، امنیتی در شرایط بحرانی قرار داشت و صدام ملعون به همراه رژیم بعث عراق با همه متهدانش جنگ تمام عیار و نابرابری را علیه انقلاب نوپای ایران که توسط رژین منهوس پهلوی تضعیف شده بود و چرخ کارخانجات و متخصصین آن از کار افتاده بود، انجام دادند. لذا سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز در این هفته به منظور حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ انقلاب و ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد و خوباوری دینی و ملی حدود ۶۰ برنامه مختلف با رویکرد شعار "ما مقتدریم" در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، رزمی و خدمات رسانی خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز از افتتاح ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: نواخته شدن زنگ مقاومت ، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه، تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و رزمایش بزرگ کمک مومنان را از دیگر برنامه های این هفته است.

 

سرهنگ یوسفوند در پایان اضافه کرد: که از دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان هویت دینی و حیات معنوی کشور استفاده کنیم، و به معرفی نقش بسیج و سپاه در طول هشت سال دفاع مقدس و عبرت آن به جوانان بپردازیم.

 وی گفت: چرا که استکبار غرب و شرق به دنبال تحلیف جریان انقلاب و وارونه قراردادن پیشرفت ایران اسلامی است.

 

 

خبرنگار  مازیار صلواتی

ارسال نظرات