سرهنگ الهیاری، پیشرفت کنونی کشور در حوزه های سیاسی و نظامی را از دستاوردهای جنگ‌ هشت ساله برشمرد و گفت: پیام ما به جهان این بود، که همیشه در سخترین شرایط می توانیم‌ دشمن را مأیوس خود کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۶۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: سرهنگ "فیاض الهیاری"، فرمانده سپاه شهرستان شهریار، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، این ایام را «پُلِ ارتباطی نسل امروز با آن دوران» دانست و خاطر نشان کرد: جنگ هشت ساله دو مفهوم را به دودمان امروز منتقل کرد، اول اینکه نشان داد تا پیوند رهبری، مردم و انقلاب گری وجود داشته باشد، دشمنان هرگز جرأت چپ نگاه کردن به کشور را ندارند و ثانیاً واژه خود باوری و آزادگی را به جهان ثابت کرد.

وی در تکمیل گفته خود اضافه کرد: به برکت خون شهیدان دفاع مقدس و خون سردار جبهه مقاومت (سردار سلیمانی عزیز)، این انقلاب روز به روز به شاخ و برگ هایش افزوده میشود و به کوری چشم دشمنان این شجره طیبه تنومند شده است.

او با بیان اینکه، «دفاع مقدس فرصتی برای خودسازی و خود باوری شد» ادامه داد: مهمترین دستاورد آن دوران، اثبات توانایی‌ها و تحقق مدیریت جهادی در بحران‌های تحریمی و اقتصادی بود، به گونه‌ای که در آن زمان حتی از داشتن یک سیم خاردار ساده از سوی جهان استکبار محروم بودیم و اما با توکل به خدا و شجاعت رزمنده‌های انقلابی یک زره از خاک میهن را به دشمن بعثی ندادیم و علاوه بر عراق، ابر قدرت‌های شرق و غرب را نیز متحمل شکستی سخت کردیم.

این مقام نظامی در شهریار، فرماندهان دفاع مقدس را بارزترین و شجاع‌ترین سرداران جهان خطاب کرد و اظهار داشت: فرق فرماندهان ما با دیگر فرماندهان نظامی این است که، در هیچ جای دنیا ژنرال و یا فرماندهان در خط مقدم قرار نمیگیرند و فقط جنگ را مدیریت می‌کنند، اما سرداران ایران دوشادوش دیگر رزمندگان در خط مقدم جنگیدند و شهید شدند.

او در اینباره نیز به رشادت‌های "سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی" اشاره کرد و گفت: این سردار عزیز نماد مقاومت در برابر سلطه جهانی بود و در کنار دیگر گروه‌های مقاومت، بساط داعش و بانیان این گروه تروریستی را درهم پیچید و شیطان بزرگ نیز با شهادت آن مرد والامقام، بزرگترین لطف را در حق تروریست‌های منطقه ادا کرد.


سرهنگ الهیاری، در خاتمه پیشرفت کنونی کشور در حوزه‌های سیاسی و نظامی را از دستاورد‌های جنگ هشت ساله برشمرد و تصریح کرد: پیام ما به جهان این بود، که همیشه در سخترین شرایط می‌توانیم دشمن را مایوس خود کنیم.

انتهای پیام//
ارسال نظرات