ساری-معاون اجرایی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به ۷ هزار شهیده از جامعه زنان در دوران دفاع مقدس، افزود: اگر اقدام زنان در تشویق و تقویت روحیه رزمندگان نبود ما شاهد ایثارگری‌های شهدا نبودیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۶۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری از بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا عصر امروز در یادواره شهدای زن و نقش زنان در دفاع مقدس، که به همت بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در پارک موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و امام شهدا و تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، با اشاره به همزمانی دفاع مقدس با اربعین حسینی گفت: این ایام فرصتی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس است.

سرهنگ مهاجر به نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس فرصتی برای مرور راه موفقیت و ارکان آن است.

معاون اجرایی سپاه کربلابه  توکل وتوسل شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: شهدا (ما میتوانیم) را به منصه ظهور رساندند و در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

سرهنگ مهاجر نقش زنان در دفاع مقدس را بی بدیل خواند و اضافه کرد: نقش زنان در اوایل جنگ تحمیلی در خط مقدم نبرد و نیز بعد از آن پشتیبانی از جبهه‌های نبرد، نقشی اثرگذار بود.

معاون اجرایی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به ۷ هزار شهیده از جامعه زنان در دوران دفاع مقدس، افزود: اگر اقدام زنان در تشویق و تقویت روحیه رزمندگان نبود ما شاهد ایثارگری‌های شهدا نبودیم.

سرهنگ مهاجر نقش زنان بویژه مادران شهدا در تربیت رزمندگان را نکته برجسته دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز زنان رسالت زینب گونه را در عرصه‌های متعدد نشان دادند که یکی از عرصه‌ها، تقویت روحیه ایثارگری در مدافعان حرم است.

معاون اجرایی سپاه کربلا با بیان این مطلب که زنان با الگوگیری از حضرت زینب (س)، در عرصه دفاع از حرم هم نقش اثرگذاری داشتند، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهدای مدافع حرم در زمان حیات خود از اولیای الهی بودند. همین جمله گواه این مدعا است که اولیای الهی در دامن پاک مادران تربیت یافتند.

سرهنگ مهاجر با اشاره به کمک جامعه زنان به مدافعین سلامت  یادآور شد: کمک‌های مومنانه، لشکر پشتیبانی حضرت زینب (س) و نیز کمک به کادردرمانی، تداعی کننده نقش زنان در دوران دفاع مقدس و تداوم فرهنگ ایثار در عصر حاضر است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها