فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) سرخه از ذبح 4 راس گوسفند به ارزش 113 میلیون 500 هزار ریال در راستای کمک های مومنانه در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۷۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) سرخه 4 راس گوسفند به ارزش 113 میلیون 500 هزار ریال  جهت دستگیری از نیازمندان ذبح و بین خانواده های نیازمند در شهرستان سرخه توزیع شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نشان دهنده عزت و سربلندی ملت ایران است، اظهار کرد: ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکاء به خداوند متعال، اطاعت از ولایت، حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر هجمه گسترده دشمنان بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

او افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است لذا هدف از گرامیداشت این ایام الگوسازی ایثار، شجاعت، ایمان و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان است.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ادامه دار بودن کمک های مومنانه؛ بیان داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف بزرگداشت رشادت های دلاورمردان و کاستن از آلام و رنج های خانواده های نیازمند به همت خیرین و با تلاش های بسیجیان و گروه های جهادی پایگاه 4 راس گوسفند به ارزش 113 میلیون 500 هزار ریال با رعایت اصول بهداشتی ذبح، بسته بندی و بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند توزیع شد.

فیض خاطرنشان کرد: این پایگاه در طول ماه مبارک رمضان نیز با طبخ آش، سوپ، غذا گرم و دمنوش در پویش نذر زینبی مشارکت داشته است.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها