ایرانشهز/ شهدا بزرگترین درس ایثار و مقاومت همچون شهدای کربلا را به ما دادند.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۱۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر با حضورهانواده معظم شهدا .ائمه جمعه و جماعت . اعضای شورای اداری شهرستان.فرماندهان نظامی و انتظامی .بسیجیان و مردم شهید پرور این شهرستان با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام قنبری  ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: هر جا که عطر و بوی شهدا در آنجا پراکنده باشد، خیر و برکت و خوشنامی با خود به همراه می‌آورد؛ بر همه ما واجب است تا از درک و بینش انقلابی شهدای گرانقدر درس بگیریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر ادامه داد: شهدا از جان و مالشان گذشتند تا به وجه الله و عندالله برسند.

قنبری گفت:شهدا با تفکر اسلام ناب و فرهنگ عاشورای حسینی توانستند در مقابل دنیای استکبار مقاومت و ایستادگی کنند.

وی افزود: به واقع امنیت فعلی کشور مرهون رشادت شهدا و صبوری یادگاران و خانواده‌های گرانقدر آنهاست؛ همچنانکه اکنون نیز مدافعان حرم دلاورانه در راه حریم آل‌الله جان در کف اخلاص گذاشتند و اکنون که بنا به فرموده سردار رشید اسلام سردار قاسم سلیمانی پایان داعش رسیده، عقبه آن به دلاوری این دلیرمردان برمی‌گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد؛دلاورانی که با روحیه بسیجی در راه انقلاب و آرمان‌ها شهدا و امام شهدا رفتند و اکنون بر ما است که دین خود را به آنها ادا کنیم، پس آری همه ما می‌خواهیم شهید شویم.در بخش پایانی مراسم نیز مزار شهدای گمنام شهرستان توسط حاضرین غبار روبی و عطر افشانی شد.

ارسال نظرات