خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: تا زمانیکه فرهنک ایثار، شهادت، کربلا و سیدالشهدا وجود داشته باشد قطعا در عرصه‌های مختلف ما پیروز میدان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۹۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران چهاردهمین دوره بین المللی لیگ علمی پایا که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: فضای حاکم در کشور درحال حاضر فضای اربعین است و دل‌های ما جای دیگر است و امروز ما می‌بینیم که تجلیل مدال‌اوران لیگ علمی  با هدف پیوند مکتب دفاع مقدس و نسل حسینی برگزار شده‌ است.

جانشین فرمانده سپاه صاحبر الامر (عج) اذعان کرد: اگر توسل و تمسک سیدالشهدا در دفاع مقدس نبود کشوری که تنها یک سال از عمر خود را سپری کرده بود هر گز نمی‌توانست ۸ سال در مقابل ابرقدرتهای دنیا بایستد.

وی گفت:  تا زمانیکه فرهنک ایثار، شهادت، کربلا و سیدالشهدا وجود داشته باشد قطعا در عرصه‌های مختلف ما پیروز میدان خواهیم بود و طبق گفته رهبر انقلاب با وجود  تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور ما قادر به انجام کارهای بزرگ خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه به همت دولت ارزشی و مردمی که نشات گرفته از فرهنگ امام حسینی بود سبب افزایش واکسیناسیون در کشور شد بیان کرد: امروز ۲۰ نفر از  نسل حسینی ما موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز در رشته‌های علوم ریاضی و کارآفرینی شده‌اند بسیار خرسندیم و از خداوند برای این دانش‌اموزان آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها