به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت دفاع مقدس یاد آور هشت سال جهاد و ایثارگری ملت ایران است.‌
کد خبر: ۹۳۷۷۰۳۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاع مقدس یاد آور هشت سال جهاد و ایثارگری ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اتقلاب اسلامی بر گرفته از فرهنگ غنی عاشورا است، گفت: اربعین نقطه تکاملی حماسه عاشورا و عروج جهان اسلام است.


مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به شیوه و نوع جنگ در دوران دفاع مقدس افزود: جنگ واژه‌ای ارزشی نیست و ذاتا جنگ مورد تنفر اذهان عمومی است جنگ طلبان انسان‌های محکومی شناخته می‌شوند.

حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه اگر جنگ جنبه تجاوز داشته و در مسیر نادرست باشد ارزشی ندارد بیان کرد: اگر نوع جنگ جنبه دفاعی و الهی باشد دارای فضیلت‌های ارزشمند است و شهادت، عزت و افتخار از مزایای این نوع جنگ شمرده شده و این شاخصه از قله‌های رفیع اسلام شمرده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ناگفته‌های فراوانی دارد که شناخته شده نیست خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌های انسانی، الهی و دین خدا شکل گرفت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تاریخ  کهن ایران در طول تاریخ گفت:  اگر به تاریخ ۳۰۰ سال گذشته ایران بنگیریم خواهیم دید که این کشور همواره مورد تجاوز و ظلم و ستم استکبار قرار داشت، طعم ذلت را این ملت در ادوار گذشته چشیده و در آن دوران استعمارگران بر این کشور حاکم بودند.

حجت الاسلام ربانی نژاد به پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: با پیروزی و شکل گیری انقلاب است که ملت ایران امروز به هویت ملی و دینی این کشور افتخار می‌کنند.

وی با بیان  اینکه دشمنان انقلاب و نظام نمی‌خواهند کشور ایران سر بلند باشد گفت: دشمنان در سعی و تلاشند که این نعمت عظیم، هویت و قدرت ملی را از ایران بگیرند.

به گفته مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت دفاع مقدس، دفاع از آزادی خواهی، دفاع از هویت و غیرت وطن بود، بنابراین دفاع مقدس همیشه ارزشمند است و مجاهدت‌ها و شهدای آن همیشه زنده اند و هرگز از یاد‌ها نخواهند رفت زیرا در دفاع مقدس بود که ایران در سطح بین المللی تثبیت و به رسمیت شناخته شد.

حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام در صدد بودند که ملت ایران همیشه ذلیل و وابسته باشند تصریح کرد: ملت ایران با وجود همدلی، ایمان، ایثار و جهاد همواره در جهان می‌درخشد.

وی حضور جوانان مخلص در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را از دیگر شاخص‌های دفاع مقدس دانست و بیان کرد:  امروز نیز جوانان با الگوگیری از جوانان دوران دفاع مقدس، مستقل و با اقتدار در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

 مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت تاکید بر قدرت عظیم ایران در منطقه  ایران گفت: جمهوری اسلامی امروز با اقتدار در منطقه حضور دارد، با تدبیر و تفکر دفاع مقدس است که استعمارگران و آمریکا از منطقه فراری شده اند.

حجت الاسلام ربانی نژاد  با بیان اینکه در دفاع مقدس ۲۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کردیم افزود: عزت و اقتدار امروز کشور در دنیا را مدیون شهدا و جوانانی هستیم که در این راه از جان خود گذشتند تا اکنون کشور در آرامش باشد.

وی با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا اکنون با تفکر انقلابی و دفاع مقدس به چالش کشیده شده است تصریح کرد: امروز در حیات خلوت آمریکا نیرو‌های توانمند کشور ایران مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات