تبریز- فرمانده سپاه ملکان گفت: عرصه جنگ امروز بیشتر جنگ رسانه ای و در فضای مجازی است و دشمن در آن بدنبال تضعیف اعتقادات افراد بویژه قشر جوان بوده و تنها ابزار مقابله با آن داشتن سواد رسانه ای است.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۹۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر اسفندیاری در جمع سربازان سپاه ملکان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: جنگ و دفاع تمامی ندارد و تا زمانی که اسلام و ایران اسلامی پا برجاست دشمنان با انواع شیوه ها در جهت دشمنی و ضربه زدن با این نظام است.

وی ادامه داد: ما در جنگ هشت ساله به یاری خداوند و به برکت خون  شهدا و رهبری حکیمانه امام(ره) و ایثارگری رزمندگان اسلام در یک جنگ نابرابر با تکیه بر توان داخلی پیروز شدیم و این دوران پرافتخار را در تاریخ ثبت کردیم.

اسفندیاری با اشاره به پایداری رزمندگان وسربازان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: نصرت الهی همیشه شامل مؤمنانی است که در راه خداوند متعال استقامت می کنند خواهد شد و این سنت الهی است.

وی با اشاره به اهمیت دوران سربازی گفت: دوران سربازی زمانی مغتنم برای بالا بردن توانایی فردی در زمینه های مختلف می باشد و سربازان نباید اجازه دهند این دوران با ارزش به بطالت بگذر و باید نهایت بهره گیری را از این دوران داشته باشند.

ارسال نظرات