به همت پایگاه مقاومت شهید سعیدی و حوزه مقاومت والفجر درازی یادواره آبروی محله در حسینیه خامس آل عبا روستای احشام قایدها برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۱۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مسئول نظارت نمایندگی صدرا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با کمترین امکانات با اعتقاد به ائمه اطهار و اعتقادات معنوی توانستند جلوی دشمن غاصب بیستند وپیروز شوند.

محمد میرزایی افزود: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت های ایثارگران ، جانبازان و شهداء  است و این جانبازان و ایثارگران از افتخارات این مملکت و از یادگاران دفاع مقدس می باشتد.

وی بیان کرد: جوانان باید از سیره شهداء الگو بگیرند چرا که شهدای ما رمز شهادت را پیروی از ولایت فقیه می دانستند و با الگو گیری از ولایت فقیه راه شهادت را انتخاب نمودند و حفظ نظام انقلاب اسلامی را در تبعیت از ولایت فقیه می دانستند.

یادواره آبروی محله پایگاه شهید سعیدی روستای احشام قایدها

وی گفت: شرلیط زندگی جوانان ما امروز سخت تر از زمان جنگ است با توجه به هجمه های که دشمنان  علیه جوانان در فضای مجازی دارند و حفظ انسجام و اتحاد  وحدت  بین ملت ایران رمز پیروزی ما در برابر دشمنان است  همکاری و ایجاد وحدت توسط مردم و دولت باعث حل مشکلات بوجود آمده در جامعه خواهد بود.

در پایان از خانواده معظم شهداء، ایثارگران و شهداء تقدیر و تشکر به عمل آمد.

یادواره آبروی محله پایگاه شهید سعیدی روستای احشام قایدها

 

ارسال نظرات