خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با کارکنان نیروگاه شهید رجایی؛

به همت جوانان خلاق، به فناوری تولید موشک دست یافتیم

سردار آتانی گفت: با همت جوانان خلاق، مانند شهید تهرانی مقدم، توانستیم با استفاده از مهندسی معکوس به فناوری تولید موشک دست یابیم که آن موجب اقتدار ما در تمامی صحنه های بین المللی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۴۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه سرهنگ صادق پور فرمانده سپاه شهرستان آبیک، با کارکنان نیروگاه شهید رجایی دیدار کرد.

سردار آتانی با اشاره به تنگناهای اقتصادی دوران جنگ و مقاومت مردم کشورمان مقابل رژیم بعثی عراق یادآور شد: جنگ در زمانی به کشور عزیزمان تحمیل شد که به دلیل وقوع انقلاب اسلامی و خروج بسیاری از فرماندهان نظامی وابسته به رژیم پهلوی از ارتش، متحمل فشارهای زیادی بودیم؛ به طوری که در پاسخ به شلیک موشک ها و توپ باران شهرهای مرزی خود در ابتدای جنگ تحمیلی، قدرت پرتاب موشک و مقابله به مانند دشمن را نداشتیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: در شرایطی قرار داشتیم که به دلیل تحریم ها و حمایت استکبار جهانی از رژیم بعثی عراق، سیم خاردار هم نمی توانستیم تهیه کنیم، اما با همت جوانان خلاق، مانند شهید تهرانی مقدم، توانستیم با استفاده از مهندسی معکوس به فناوری تولید موشک دست یابیم که آن موجب اقتدار ما در تمامی صحنه های بین المللی شد.

در پایان این مراسم از تعدای از رزمندگان و بسیجیان نمونه نیروگاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار