مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

هر روز یک شهید در شبکه «شاد» به دانش‌آموزان معرفی می‌شود

تبریز- مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقیگفت: زندگی‌نامه شهدای استان برای معرفی به دانش‌آموزان در شبکه شاد آماده شده و هر روز یک شهید به دانش‌آموزان معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۶۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مریم جلیلی» در وبینار دومین «طرح اندیشه‌ورز با موضوع زن و دفاع مقدس» اظهار داشت: امسال نیز طبق سال‌های گذشته در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های خوبی به خصوص در حوزه بانوان و نقش زنان در دفاع مقدس از سوی این اداره کل برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که وبینار امروز با هدف ارتقای سطح دانش و رفع شبهات حوزه دفاع مقدس برگزار شده است، افزود: روز یکم مهرماه، همایش «پیام آوران عاشورایی» با حضور بانوان پیشکسوت و خواهران شهید برگزار شده و همایش دیگری با عنوان «زنان، معماران ایران جدید» برگزار و از ۱۲۰ پیشکسوت زن تجلیل به عمل آمد.

جلیلی ادامه داد: زندگی‌نامه شهدای آذربایجان شرقی به خصوص شهیده‌های گرانقدر برای معرفی به دانش آموزان در شبکه شاد تدوین و آماده شده است و هر روز یک شهید در این بستر به دانش آموزان معرفی می‌شود.

وی همچنین از رونمایی سه عنوان کتاب «الفبای شهادت» آثار ادبی برتر کنگره بین المللی «نیمکت‌های سوخته»، کتاب «همپای مردان» صحبت‌های هشت بانوی امدادگر پیشکسوت و کتاب «وداع با یاران» در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزاری برنامه شب خاطره در فضای مجازی و به صورت حضوری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مهمترین بخش برنامه‌های این هفته، برگزاری همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس است که به‌صورت ویدیوکنفرانس و استانی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار