امام جمعه موقت شهرستان سمنان: امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی به کمک رزمندگان احیا گر دین رسول الله بودند.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۴۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عبدوس امام جمعه موقت شهرستان سمنان در جمع پاسداران و سربازان تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان اسلام از رونسانس فرانسه به مدت ۲۰۰ سال تلاش کردند تا به دنیا بقبولانند که دین افیون انسان‌ها و دنیاست. اما در دهه ۴۰ و ۵۰ امام خمینی (ره) همه این نقشه ها را بر باد داد و اسلام ناب محمدی را زنده کرد .امام و رهبری بعد از ۱۴۰۰ سال آمدند اسم پیامبر و اهل بیت او را زنده کردند. و در واقع به اسلام واقعی جان دوباره دادند .اینها احیاگر نام پیامبر، امام علی و اهل بیتش بودند لذا زمان شنیدن نام مبارک امام خمینی و رهبر معظم انقلاب که صلوات می فرستیم، در واقع بر پیامبر و آلش درود میفرستیم نه به مقام رهبری و امام خمینی .و دلیل صلوات هنگام شنیدن نام رهبری و امام خمینی(ره) این است که آنها نام و راه و آیین پیامبر و اهل بیتش را دوباره زنده کردند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی،هشت سال تمام دنیا با ما مبارزه کرد و جنگید تا انقلاب نوپای مردم ایران را سرنگون کند ،در آن زمان بیش از ۸۰ کشور به ارتش صدام کمک کردند ولی تنها دو ،سه کشور نظیر لیبی و سوریه به ایران کمک میکردند. ولی امروز ما کجا کار هستیم و دشمنان ما نظیر صدام کجا هستند.
عبدوس ادامه داد:امام خمینی(ره) فرمود: ۱۲ فروردین و پیروزی انقلاب اسلامی نقطه اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی پرچم دار کمک به مظلومین و زمینه ساز ظهور امام زمان هستند.
وی ادامه داد: تا زمانی که یک نفر مظلوم در دنیا هست انقلاب ما ادامه دارد و این پشتوانه انقلاب است. انقلاب ما با دست خالی به پیروزی رسید و حرکت کرد و امروز به لطف خدا ارتش و سپاه ما در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند و این به برکت خون شهدا و مقاومت در دفاع مقدس است .ولی در کنار این اقتدار مشکلات داخلی هم داریم که البته در همه دنیا و در همه جا به شکل و شمایل مختلف وجود دارد.‌که انشالله با نگاه به داخل و تلاش مضاعف مسئولین کشور، مشکلات داخلی هم برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدوس در پایان گفت: اقتدار کنونی اما مرهون درس مقاومت و ایستادگی است و این درس را امام حسین و اربعین به ما و انقلاب ما دادند و امروز اگر بخواهیم فرهنگ انقلابی مان زنده بماند و به انقلاب جهانی امام زمان متصل شود باید روشنگری و بصیرت افزایی کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها