خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرباز گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته‌ لوازم التحریر در مناطق چهارده‌گانه استان همزمان با استان قزوین مهمان دانش‌آموزان نیازمند شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمد سرباز در مراسم پویش همکلاسی مهربان که پیش از ظهر امروز در اداره کل اموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: کل یوم عاشورا برای هرروز ما یک مصداق و معنای متفاوت دارد. یک روز با براندازی طاغوت و ایجاد انقلاب اسلامی، یک روز با حفظ و حراست از انقلاب، یک روز جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، یک روز به عنوان مدافعان وطن و حرم، یک روز در قالب جهادگران سازندگی و امروز جهاد ما کمک به نیازمندان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا موج همدلی را در بین اقشار و مجموعه‌های مختلف  ایجاد کرد و پویش بزرگ حاج قاسم شکل گرفت.


وی گفت: شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی سبب شد تا دانش‌اموزان نیازمند با مشکلات متعددی مواجه شوند که در این راستا آموزش و پرورش و نهادهای بسیجی پای کار آمدند تا با همت یکدیگر و همراهی خیرین گره‌ از تعلیم و تربیت دانش‌اموزان بگشایند..

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا سال گذشته بیش از ۱۰ هزار بسته‌ لوزام التحریر، تلفن هوشمند و بسته‌ معیشتی برای دانش‌آموزان تهیه شد.

این مسئول عنوان کرد: سال جاری نیز توفیق این را داشتیم که در راستای گره‌گشایی از مسائل تعلیم و تربیت که محور اصلی نظام ما محسوب می‌شود گام برداریم و با مشارکت مجموعه‌های مختلف به ویژه مجموعه اموزش و پرورش و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌اموزی برای دانش‌آموزان نیازمند که فرزندان ما هستند لوازم التحریر تهیه کنیم.

سرباز در پایان گفت: امروز بیش از ۱۰ هزار بسته‌ لوازم التحریر در مناطق چهارده‌گانه استان همزمان با استان قزوین مهمان دانش‌اموزان نیازمند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها