ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: نور شهدا باعث می شود که مردم راه دین و انقلاب را فراموش نمی کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۵۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزاری خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر دیدار کرد.

نور شهدا باعث می‌شود مردم راه دین و انقلاب را مردم نکنند

در این دیدار حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه خانه شهدا نورانی است، گفت: نور شهدا باعث می شود که مردم راه دین و انقلاب را فراموش نمی کنند .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا باید بیان اینکه خانواده شهدا نعمت بزرگی راتقدیم اسلام و اهل بیت( علیهم السلام) دادند، افزود: شهدا همچون گنج پربها و گران بهاء هستند و  دشمنان زیادی دارد باید با اعمال و رفتار خود مراقب شهدا آنها باشیم .

نور شهدا باعث می‌شود مردم راه دین و انقلاب را فراموش نکنند

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه خانواده شهدا، عزیزترین جان خود را که فرزندشان هستند، تقدیم انقلاب کردند، ادامه داد: خدمت خانواده شهدا فقط منحصر به اهدای فرزندشان به انقلاب نیست، بلکه در کمک مومنانه در میدان های مختلف هم حضوری فعال دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنی دشمنان هیچ وقت تمام نشده است، گفت: امروز نیاز به بصیرت است چرا که جنگ امروز با جنگ هشت ساله متفاوت است.

حجت الاسلام رعایتی کارفرهنگی را نیاز امروز جامعه دانست و تاکید کرد: باید فرهنگ دینی و اصیل اسلامی را در بین خانواده ها احیا کنیم.

نور شهدا باعث می‌شود مردم راه دین و انقلاب را فراموش نکنند

در ادامه مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر هم از فعالیت های لشکر مردمی حضرت زینب(س) گفت و خاطرنشان کرد: این لشکر منتسب به شهدا است و هر کاری در این لشکر انجام میشود علاوه بر روحیه دهی به رزمندگان ، به مردمی که در بحران های مختلف دچار اسیب های جانی و مالی شدند، کمک می کند.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) با بیان اینکه لشکر مردمی در زلزله کرمانشاه هم کمک های مردمی ارسال کرده است، افزود: در سیل اخیر مازندران و گلستان،  لشکر مردمی ، در سه شیفت برای مردم سیل زده ، کمک های مردمی می فرستاد و روزانه 100 بسته کارتن موادغذایی برای مردم سیل زده ارسال می شد. 

مادر شهید رادمهر با بیان اینکه خدماتی که لشکر مردمی حضرت زینب(س) به مردم میدهد نیاز به تشویق و دیده شدن ندارد، افزود: اعضای لشکر مردمی اکثر مادران، همسران و فرزندان شهدا هستند که کمک به مردم را تکلیف و وظیفه خود می دانند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها