آموزش مدارس باید به تدریج به سمت حضوری پیش برود
رییس جمهور در آئین بازگشایی مدارس در مدرسه فولادفر شهرری با تاکید بر عدالت آموزشی گفت: هیچ دانش آموزی نباید به دلیل فقر از آموزش و تحصیل باز بماند وهمه دستگاه‌ها و نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۴۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه دولت باید امکانات کافی برای تحصیل در اختیار دانش آموزان قرار دهد، گفت: تمام افراد جامعه باید از آموزش و علم آموزی بهره‌مند شوند لذا عدالت آموزشی امر بسیار مهمی است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به شعار ایران قوی در دولت سیزدهم گفت: امروز دانش آموزان سراسر کشور نقش مهمی در تحقق شعار ایران قوی دارند و باید در این مسیر تلاش کنند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: سال تحصیلی را با آموزش مجازی و حضوری آغاز خواهیم کردیم اما ممکن است در برخی مدارس امکان حضور دانش آموزان فراهم نباشد لذا تلاش می‌کنیم تا با حداقل جمعیت کلاس‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: افت تحصیلی یا ترک تحصیل برخی دانش آموزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست بلکه باید نشاط، شادابی و هیاهوی دانش آموزان را شاهد باشیم.

رئیس جمهور ابراز داشت: صیانت از جان دانش آموزان و معلمان برای ما وظیفه است و امروز شرایطی فراهم شده که بسیاری از معلمان و حتی دانش آموزان واکسینه شدند اما هنوز تمام نشده و امیدواریم ظرف چند روز آینده شاهد واکسینه شدند افراد بیشتر باشیم.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: طی چند روز آینده ۷۰ درصد جمعیت کشور واکسینه می‌شوند لذا از آموزش و پرورش درخواست دارم که با رعایت اصول بهداشتی به سمت آموزش حضوری پیش رویم.

 

ارسال نظرات