یادواره شهدای جامعه زنان ایثارگر با محوریت ترویج سبک زندگی شهدای زن و ایثارگرو با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به همت حوزه کوثر خواهران در سالن ورزرشی ام البنین سپاه پارس آباد برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۷۷۶۵۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجب خودباوری آن ها می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سرهنگ نوری فرمانده سپاه پارس آباد در این یادواره ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهارکرد: ایثار و شهادت در شمار عالی ترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی ترین ارزش هایی هستند که یک انسان می تواند کسب کند این مفاهیم اثرگذار و تعالی بخش می توانند فرهنگ یک جامعه را به تحت تأثیر قراردهند و والاترین برکات را به آن ببخشند.

وی تصریح کرد: : پیام و آرمان شهدا به دلیل عظمت مرتبه ای که شهدا بدان دست یافته اند، چون از نهاد پاک ترین و بلندمرتبه ترین انسان ها برخاسته اند پیامی از جنس پیام الهی است.
 
نوری افزود: یکی از ارکان بزرگ و مهم در پیروزی انقلاب و استمرار آن نقش زنان عزیز و بزرگ این کشور است.
فرمانده سپاه پارس آباد گفت : هر جایی که یک مجاهد بزرگ نقش آفرینی می‌کند بی‌شک یک زن او را همراهی کرده است در هشت سال دفاع مقدس نیز زنان و مادران ما بودند که توانستند با همراهی پدران و برادران و همسران خود به نسل امروز بفهمانند چه کسانی پای انقلاب ایستاده اند.

وی تبیین نقش بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را باعث ایجاد خودباوری در این قشر عنوان کردو گفت: یادمان باشد که شهدا متعلق به کل ایران، قومیت‌ها، فرهنگ‌هاو سلایق سیاسی هستند به همین دلیل وقتی نام شهید به میان می‌آید همه سر تکریم فرود می‌آورند.


نوری به نقش زن در جامعه  اشاره کرد و افزود: امام راحل با جمله از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد حق مطلب را در خصوص ارزش و اهمیت زنان در پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی تمام کرد.

گفتنی است تجلیل از خواهر ومادر چند شهید و مداحی و سینه زنی بخشی دیگری از این مراسم بود .

 خبرنگار اشرف داده

تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجب خودباوری آن ها می شود

تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجب خودباوری آن ها می شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار