خبرهای داغ:
بمناسبت هفته دفاع مقدس؛ روز سرباز و هفته نکو داشت نماز مراسم گرامیداشت روز سرباز؛با حضور اعضای شورای لشکر14امام حسین (علیه السلام) ونیروهای وظیفه در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۶۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر14امام حسین (علیه السلام) بمناسبت  هفته دفاع مقدس؛ روز سرباز و هفته نکو داشت نماز مراسم گرامیداشت روز سرباز؛با حضوراعضای شورای لشکرونیروهای وظیفه لشکر14امام حسین (علیه السلام)  در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حاج آقا رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14امام حسین (علیه السلام)به ایراد سخنرانی با موضوع دوران جوانی وگذرعمرپرداخت وگذر جوانی را خسارت بسیار سنگینی که بازگشتی نداردعنوان کرد ونیروهای جوان وظیفه را به استفاده از این نعمت خدایی به معنویات وفراگیری علم بخصوص فراگیری آموزشهای مهارت افزایی در حال برگزاری  در آموزش یگان توصیه نمود.

در ادامه این برنامه سردار هاشمی پور فرمانده لشکر14امام حسین (علیه السلام)  صحبتهای خود را با نیروهای وظیفه با موضوع احترام گذاشتن به پدر ومادر ودوری از هرگونه جرم وگناه عنوان نمود واحترام گذاشتن به پدر ومادر را صحبت اصلی خود قرار داد واز وظیفه های جوان خواست که با بوسیدن دست پدر ومادر تا پایان عمر این امر مهم را فراموش نکنند.

در ادامه یک نفراز نیروهای وظیفه به نمایندگی ازهمه وظیفه های دیگر به بیان کامل همه مشکلات اعم از مشکلات معنوی؛مشکلات سازمانی؛خانوادگی وحفاظتی پرداخت.

در پایان این مراسم بمناسبت گرامیداشت روز سرباز ونکو داشت نماز از وظیفه های نمونه تقدیر وتشکر وهدایایی همراه با لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها