تجلیل از خانواده معظم شهدای شهر کهریزک

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آیین تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۶۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ حسین محمدی فرد؛ سرپرست شهرداری کهریزک ، خانواده شهدا را یادگار ایثار و حماسه دفاع مقدس دانست و گفت: اگر ما امروز فرصتی برای زندگی در فضایی آرام و امن را در کشور داریم، اگر کشور ایران  امروز خاری در چشم  دشمنان جهان است اگر ما در خودکفایی و استقلال در جوامع بین المللی حرفی برای گفتن داریم، همه را مدیون خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از خانواده معزز شهدا دعوت بعمل آوردیم تا در گردهمآیی کوچکی بتوانیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، قدردان صبر و استقامت این عزیزان باشیم هرچند ما هرگز نمیتوانیم حتی احوال یک روز خانواده شهدا را جبران کنیم اما به این بهانه به انان یادآور می شویم که ما همچنان برای فرزندان شهید شما سر تعظیم فرو آورده و بر دستان شما که اسوه صبر و مهربانی هستید، بوسه خواهیم زد.

سرپرست شهرداری کهریزک اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال متقارن با اربعین حسینی است و این تقارن برای همه ما یادآور تاسی گرفتن حماسه دفاع از حماسه ماندگار عاشوراست و در این ایام باری دیگر با امام شهدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای ایران زمین برای دفاع از ارزش های این نظام مقدس عهد و پیمان میبندیم و امیدوارم که بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم.

مراسم گردهم آیی خانواده معظم شهدا با مداحی، سخنرانی، روایت خاطرات شهدا و تواشیح در فضایی مناسب با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مدیریت شهرداری کهریزک برگزار شد.

 

ارسال نظرات