خبرهای داغ:

مجموعه شعر«مکتب عشق» در نهاوند رونمایی شد

نهاوند-آئین رونمایی مجموعه شعر«مکتب عشق» نوشته منوچهر خزایی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۷۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

مجموعه شعر«مکتب عشق» در نهاوند رونمایی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، آئین رونمایی از مجموعه شعر «مکتب عشق» اثر شاعر گرانقدر منوچهر خزایی با حضور امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امینیان مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند، سرهنگ فریادرس فرمانده بسیج کارمندی ادارات نهاوند و جمعی از اعضا و پیشکسوتان انجمن‌های ادبی نهاوند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ویژه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های هشت سال دفاع مقدس جا دارد هنرمندان با توجه به نوع نگاه و هنر تخصصی خود فرهنگ پایداری، ایثار، شهادت و حجاب را ترویج دهند.

امیر بحیرایی با اشاره به اهمیت کتاب وکتابخوانی افزود: یک نویسنده روزها و ماه‌ها تلاش می‌کند تا مجموعه‌ای را به چاپ برساند، به امید اینکه کتاب چاپ شده مورد استفاده قرار گیرد، از این رو یک نویسنده باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری پیشرفت نمی‌کند مگر اینکه سرانه مطالعه  آن کشور بالا باشد چرا که پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و ... ابتدا باید با پیشرفت فرهنگی که یکی از لازمه‌های آن مطالعه و کتاب و کتابخوانی است افزایش یابد.

علیپور شاعر پیشکسوت شهرستان نهاوند نیز در ادامه به تحلیل و تفسیر کتاب «مکتب عشق» منوچهر خزایی پرداخت.

در ادامه شعرا و هنرمندان انجمن ادبی شهرستان نهاوند با توجه به موضوعیت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن اربعین حسینی ابیاتی را در این حوزه سرودند.

در این مراسم  از کتاب «مکتب عشق» نوشته منوچهر خزایی رونمایی و از نویسنده آن تجلیل شد.

در پایان مراسم نیز از رحیم جلالوند شاعر پیشکسوت و بسیجی ایثارگر به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه شعر دفاع مقدس و حوزه فرهنگ و هنر شهرستان تجلیل و هدیه‌ای به رسم یاد بود اهدا شد.

مجموعه شعر«مکتب عشق» در نهاوند رونمایی شد

مجموعه شعر«مکتب عشق» در نهاوند رونمایی شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات