خبرهای داغ:
تبریز- رئیس اداره آموزش نمایندگی ولی فقیه سپاه، رسیدن به اهداف انقلاب را در گرو ترویج فرهنگ انقلابی گری در جامعه دانست و گفت: حرکت و فرهنگ انقلابی گری اگر بدون عقلانیت باشد، بی نتیجه و مخرب می شود.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۰۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد نوری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از برنامه های اصلی دولت آیت الله رئیسی را بازسازی انقلابی با برچسب عقلانیت عنوان کرد.

وی گفت: دستیابی به این امر مستلزم کار و تغییری عظیم در همه عرصه هاست لذا امری پرچالش و دشوار است و لازم است تمام کابینه و وزرا با وی همسو شده و در این راستا بکوشند.

   نوری با بیان اینکه دشمن در تمامی ابعاد برای رسیدن به آرمانهای انقلاب زدایی خود برنامه ریزی کرده است، اظهار داشت: دشمن در صدد است تا از اشخاص، انقلاب زدایی کند؛ از مساجد، انقلاب زدایی کند؛ از بسیج، انقلاب زدایی کند و حتی از شخصیت های اصلی انقلاب همچون امام خمینی(ره) که صاحب این انقلاب است هم با تحریف سخنان و بیانات ایشان، انقلاب زدایی کند فلذا دولت کاری سخت و دشوار در پیش دارد و اگر انقلابی گری با عقلانیت توامان نباشد و حرکتی افراطی در جریان انقلابی گری رخ دهد، نه تنها به اهدافمان دست نخواهیم یافت بلکه ضدانقلاب شدن یا در تقابل با انقلابی گری قرار گرفتن را در پی خواهد داشت.

وی همراهی مردم را در بازسازی انقلابی بسیار مهم تلقی کرده و افزود: مردم با مطالبه گری نظارتی و قانونی از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و همچنین با خلق آرامش در جامعه، فرصت دهی به دولت برای حل مشکلات و عدم ایجاد جوّی متشنج می توانند دولت را در خلق این حماسه یاری کنند.

نوری افزود: موتور محرکه انقلاب اسلامی در چهل ساله دوم، امید است و دریافت درست و درک واقعیات، و همراهی و همکاری مردم در حل مشکلات جامعه، دشمن را در دستیابی به اهداف ناامید سازانه خود ناکام گذاشته و چراغ امید را برای حرکت به سمت آرمان های اصلی انقلاب، روشن نگاه خواهد داشت.

   آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بین پایوران بسیجی نیروی انتظامی و ارتش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات