خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: اصناف و بازاریان در جنگ اقتصادی نقش مهم و اثرگذاری دارند و باید در این میدان به خوبی عمل و با حمایت از تولید ملی، نظام را در این مسیر کمک و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۲۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
پشتیبانی اصناف و بازاریان از انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادیبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای اصناف و بازاریان شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه اگر امروز در آسایش و امنیت هستیم به برکت ایثار و رشادت‌های رزمندگان و خانواده‌های آنان در دوران دفاع مقدس بوده است، افزود: امروز نیاز کشور و نظام ما به ویژگی‌های متعالی دفاع مقدس که نشات گرفته از قیام حسینی است می‌باشد.
او افزود: ایثار و اخلاص و همدلی و فداکاری از ویژگی‌های متمایز دوران دفاع مقدس است که، اما در همه عصر‌ها و زمان‌ها بدان نیاز داریم تا موفق و پیروز باشیم.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تا امروز گفت: پشتیبانی از دفاع مقدس و انقلاب و حمایت از ولایت و در کنار مردم بودن از ویژگی‌های اصناف و بازاریان ماست که باید همچنان این ویژگی‌های باشد تا ما در جنگ اقتصادی هم پیروز میدان باشیم.
خوشقدم با تاکید بر حرکت در مسیر و راه و منش شهدا برای پیروزی در جنگ‌های تحمیلی دشمنان بر علیه ملت ما افزود: اصناف و بازاریان در جنگ اقتصادی نقش مهم و اثرگذاری دارند و باید در این میدان به خوبی عمل و با حمایت از تولید ملی، نظام را در این مسیر کمک و پشتیبانی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها