خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: در طرح ناصر پزشکانی بصورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند و خدمات بر اساس نوع درخواست بیماران ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۳۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی برجی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  اظهار کرد: درادامه طرح شهید سلیمانی در طرح های ویژه مراقبتی مانند حضور در محل برای رسیدگی به بیماران، حمایتی مانند توزیع بسته های معیشتی و نظارتی مانند نظارت بر موارد بهداشتی و مانورهای مختلف انجام شد.


وی تآکید کرد:  ۲۱۰ نفر از بسیجیان داوطلب در قالب طرح شیفت ایثار  در ۸ بیمارستان کرونایی مانند بیمارستان امام حسن، امام رضا و تامین اجتماعی و در شهرستان شیروان،اسفراین و جاجرم خدماتی را ارائه دادند.


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ادامه داد: در قالب گام پنجم که تآکید بیشتر بر افزایش بخش های واکسیناسیون است در ۶ مرکز بصورت مستقل و ۶ مرکز بصورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی با حضور ۲۰۹ بسیجی در این مراکز بکارگیری شده اند.


وی یادآوری شد: در مراکز مستقل، هم مکان و هم نیرو از بسیجیان مشغول به کار هستند ولی در مراکز مشترک یا مکان را در اختیار قرار داده ایم و یا عوامل اجرایی را، که ۳ مرکز مستقل در بجنورد و سه مرکز مستقل در شهرستان‌هاوجود دارد.
این مقام مسئول گفت: در فاز اول تزریق واکسن، ۲۷۹ هزار نفر دُز اول و ۱۲۵ هزار نفر دُز دوم در کل استان داشتیم که حدود ۴۵ درصد افراد هدف واکسینه شده‌اند.


برجی در خصوص طرح ناصر ابراز کرد: این طرح که یک ابتکار استانی است، دو پزشک متخصص، چهار پزشک عمومی، ده پرستار، بیست مامور فوریت‌های پزشکی و ده امدادگر هلال احمر در بجنورد متمرکز حضور دارند و تلفنی پاسخگوی مردم هستند و خدمات بر اساس نوع درخواست بیماران  انجام می‌شود.


برجی تاکید کرد: در قالب این طرح دستگاه اکسیژن ساز بصورت امانی واگذار می‌شود که اکنون بیست دستگاه در اختیار هم‌استانی‌های عزیز و پانزده دستگاه جدید نیز اماده واگذاری است.


مسئول جامعه پزشکی بسیج ادامه داد: طرح ناصر از ده شهریور آغاز شده و به ۱۱۷ هم استانی خدمات مختلف ارائه شده است و از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر درخدمت هم استانی های عزیز هستیم.


برجی یادآور شد: در این طرح هم استانی‌های عزیز می‌توانند با خط ثابت با شماره ۳۱۲۱ و در صورت تماس با موبایل کد ۰۵۸ را گرفته و خدمات مختلف برایشان صورت بگیرد.


برجی درباره  آخرین اقدامات سپاه از ایجاد مانورهای بهداشتی، خودروهای سیار اطلاع‌رسانی، نظارت بر ورودی شهرها، اورژانس صحرایی فاروج، مراکز نمونه‌گیری تست کرونای شیروان و فاروج، رزمایش خودرویی و موتوری مرداد و شهریور، توزیع آبمیوه و خشکبار برای کادر درمان بیماران، ارائه خدمات رایگان به کادر درمان و توزیع پنج هزار بسته معیشتی در قالب طرح ناصر خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها