خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
کاظمی گفت: جریان تبلیغی عاشورا به پرچم داری حضرت زینب هرگز متوقف نشد. یک زن در تاریخ چنان حرکتی را پایه گذاری می کند که جریان عاشورا تا اعماق تاریخ امتداد یابد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۸۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز کاظمی در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) و ضمن عرض تسلیت ماه صفر و تبریک هفته غرور آفرین دفاع مقدس بیان کرد: واقعه عاشورا اگر تا به امروز ماند و ما همچنان بر سر سفره سیدالشهدا متنعم و بهره مندیم به این علت است که جریان تبلیغی عاشورا به پرچم داری حضرت زینب (س) هرگز متوقف نشد. یک زن در تاریخ چنان حرکتی را پایه گذاری می کند که این حرکت جریان عاشورا را تا اعماق تاریخ امتداد می دهد و سبب می شود روز به روز جوشنده تر وکوبنده تر جلو برود.

وی در ادامه عنوان کرد: از همان لحظات نخست واقعه عاشورا، جریان تحریف به موازات جریان جنگ و منازعه سخت شروع به کار می کند، همه عزم جریان کفر این است که نباید صدای سیدالشهدا به لایه های مختلف جامعه و اعماق تاریخ منعکس شود چرا که جریان بنی امیه درک می کرد که این پیام خالق هستی سیدالشهدا در دلها و جانها منعکس شود دلها و جان ها را متوجه عرش و باری تعالی می کند.

سرهنگ کاظمی در ادامه شرح کرد: عاشورا در کربلا پایان نمی پذیرد بلکه حقیقت و ابتدای یک راه بزرگ و تاریخ ساز است که مسیر زندگی بشریت را تا پایان تاریخ تعیین خواهد کرد. حضرت زینب(س) پرچم تبلیغ عاشورا و جریان سیدالشهدا را بر زمین نگذاشت. یک زن این گونه می تواند تاریخ ساز شود.

مسئول بسیج دانشجویی خطاب به خواهران بسیجی گفت: امروز حرکت و اجتماع شما پرچم بزرگداشت شهدا و گرامی داشت دفاع مقدس که شما برافراشتید امتداد همان مسیر است و رسالتی که امروز بر دوش شماست از جنس رسالت حضرت زینب(س)است. اگر انقلاب اسلامی امروز عزتمندانه چهل و سومین سال را پشت سر گذاشته و وارد چهل و چهارمین سال از پیروزی خود می شود به برکت عظمت وجود مادران ،خواهران و همسران شهیدان، زنان انقلابی و میراث داران زینبی است. ستون فقرات انقلاب اسلامی چنین زن هایی هستند.

کاظمی در پایان گفت: امیدورام در ادامه مسیر همچنان آبرومندانه این پرچم عزت، کرامت و شرافت بدست زنان زینبی مثل شما در مسیر پر افتخار حرکت انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند و ما روزی شاهد تحقق دولت حضرت حجت(عج) باشیم و توفیق سربازی و همراهی در این سپاه نورانی ولایت عظما رو داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها