خبرهای داغ:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع پیاده‌روی اربعین در نهاوند

نهاوند-مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع پیاده‌روی اربعین در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۳۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع پیاده‌روی اربعین در نهاوندامیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان و با هدف ثبت هنری جلوه‌هایی از فرهنگ عزاداری و ایثار مردم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انجمن سینمای جوانان نهاوند به مناسبت اربعین حسینی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با موضوعیت پیاده‌روی اربعین، شهر در سوگ حسینی، عزاداری و مراسم روز اربعین در دو بخش حرفه‌ای  می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثارخود را درهر دو بخش با ذکر مشخصات فردی به آدرس واتساپ به شماره ۰۹۱۸۸۵۲۹۴۰۴ ارسال کنند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند آخرین مهلت ارسال  آثار را  ۱۵ مهر ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: از ۳ اثر برگزیده و صاحبان آثار برتر در بخش‌های مختلف تجلیل و هدایایی به آنان اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: از آثار ارسالی و برتر نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

*برگزاری نمایشگاه عکس جاودانه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس

بحیرایی در ادامه با اشاره به برگزاری افتتاحیه نمایشگاه عکس جاودانه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است، هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروز را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «امروز زنده نگه داشن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»؛ بنابراین توجه به حوزه ایثار و دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ایثارگری‌های رزمندگان و نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از عکاسان دفاع مقدس خاطرات فداکاری‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ از بدرقه‌ها، اعزام، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در کنار دیگر تصاویر آنها در محل دائمی نمایشگاههای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از ۳ مهر ماه به مدت ۷ روز از ساعت ۸ الی ۱۴ به محل نمایشگاه‌های دائمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار