هم‌زمان با سالروز عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه (ع) که به شکست حصر آبادان انجامید آیین گرامیداشتی همراه با اجرای صبحگاه مشترک قوای مسلح در پادگان محمد رسول‌الله (ص) به میزبانی تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۴۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، هم‌زمان با سالروز عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه (ع) که به شکست حصر آبادان انجامید آیین گرامیداشتی همراه با اجرای صبحگاه مشترک قوای مسلح در پادگان محمد رسول‌الله (ص) با حضور امامان جمعه، فرماندار، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران و خانواده ارتشیان باشکوه خاصی به میزبانی تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام برگزار شد.

 

در این محفل نظامی پس از اجرای مراسم ویژه صبحگاهی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان و رزمندگان اسلام گفت: عملیات شکست حصر آبادان شروعی برای دیگر موفقیت‌های ایران و اولین عملیات کلاسیک ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

 

امیر برزگری افزود: معنویت محوری، اتحاد، انسجام ارتش، سپاه و رهبری داهیانه امام خمینی ره باعث شد تا عملیات ثامن‌الائمه به پیروزی برسد و دشمن با دادن تلفات سنگین انسانی و لجستیکی با فضاحت تمام عقب‌نشینی کند.

 

گفتنی است: در پایان مراسم سه نفر از آزادگان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس با تقدیم لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها