خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛
حسینی گفت: امسال برای اولین بار در شهرستان تاکستان مراسم پیاده روی اربعین حسینی در مسیر ۱۵ کیلومتری از مزار شهدای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۵۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در حاشیه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در این شهرستان بیان کرد: بحمدالله امروز توفیق پیدا کرده‌ایم در مراسم پیاده روی اربعين حسینی با عنوان جاماندگان در خدمت مردم شریف شهرستان تاکستان باشیم.

وی افزود: امسال برای اولین‌بار مسیر ۱۵ کیلومتری را به نیابت از تمامی شهدای هشت ساله دفاع مقدس بخصوص شهید سلیمانی عزیز و همچنین امام راحل(ره) طی شد.

سرهنگ حسینی گفت: از خداوند متعال خواستاریم به مردمی که در این عرصه پرشور حضور پیدا کرده‌اند خیر و برکت بدهد که به حمایت و تجدید میثاق با آرمان‌های سید و سالار شهیدان در این مراسم شرکت نموده اند.

در ادامه این مراسم نیز سرهنگ امیری مقدم جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) با حضور در مراسم پیاده روی اربعين اظهار داشت: مردم تاکستان آمده اند تا بگویند اگر در عاشورا و در نهضت امام حسین(ع) حضور نداشته‌اند تا او را یاری کنند و جرعه آبی به علی اصغر حسین(ع) بنوشانند و اگر نتوانستند مانع اسارت زینب کبری(س) شوند امروز آمده‌اند بگویند نوای هل من ناصر ینصرنی امامشان را شنیده و قدم در مسیر عشق نهاده‌اند و به فرمان ولایت فقیه لبیک گفته و در این مراسم حضور يافته‌اند.

در پایان گفتنی است، مردم تاکستان ضمن حرکت از مزار شهدای گرانقدر این شهرستان به سمت حرم سید علی شارینی حرکت کردند.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها